Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.
Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.
Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.
Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.
Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.
Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.
Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.
Biltema håller fast vid sin strategi att erbjuda låga priser året runt och väljer att avstå från Black Friday-rean även i år.
Företaget vill ge fler möjlighet till en rikare fritid utan att locka med kortsiktiga erbjudanden.
Med fokus på långsiktiga, rimliga priser, strävar Biltema efter att vara ett prisvärt alternativ för alla, året runt. Företaget hoppas kunna sätta en standard i branschen genom att prioritera hållbar prissättning framför intensiva kampanjer.
–Vi tror inte på att locka kunder med stora rabatter en gång om året. Vår strategi är att erbjuda bra priser året runt, så att alla kan köpa det de behöver när de behöver det. Det är viktigt för oss att kunderna kan lita på att vi alltid har låga priser, inte bara på Black Fridayskriver marknadschef Johan Gerdvåg på Biltema i ett pressmeddelande.