Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.
Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.
Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.
Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.
Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.
Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.
Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.
Tiktok är appen där trender som “skibidi”, “ge mina pengar” och “rawdogg” på flygplan blev virala 2024.
Men det är också platsen där influencers kan få stort genomslag med oväntade vändningar.
Hon är mest känd för sin medverkan i “Paradise hotel”, men Diana Moseni skapade också en av årets största virala hits på svenska Tiktok med sin egen version av den internationella jättetrenden gurksallad.
Diana Mosenis video där hon gör sin gurksallad har visats över 532 000 gånger på Tiktok.
En annan stor internationell blågul trend på Tiktok är svenskt godis som blivit väldigt populärt i bland annat USA.
I hans sammanställning ovan år på Tiktok lyfter sociala medieföretaget fram att trenderna “Soft girl” och “Trad wife” fått många visningar, bland annat genom influencern Vilma Larsson. En video om hennes liv som hemmafru fick nästan 370 000 visningar.
Det svenska bandet Kent fick en helt ny publik under året när Storstadspojkarna-kontot använde gruppens 90-talsklassiker “Kräm (so nigh får nigen gå)” som soundtrack till en video om den speciella stockholmsstilen och modebegreppet “grisch”.
Videon har visats hela 721 000 gånger och i vår gör Kent comeback med sex spelningar i Stockholm.
Virala ögonblick kan skapa stora trender över en natt. Det visar sig inte minst av att de populäraste svenska artisterna under året var Zara Larsson och Cardigans.
Zara Larssons låt “Symphony” fick nytt liv efter att en användare på Tiktok lade till den sju år gamla låten som ett soundtrack till en bild av delfiner och regnbågar, tänkt att ge tröst. Memet blev viralt och fick många miljoner visningar i flera olika versioner.
Till slut bekräftade Zara Larsson sin nya framgång och använde delfiner och regnbågar som bakgrund på scenen på sin USA-turné.
Cardigans har Sabrina Carpenter att tacka för sin virala framgång, då den amerikanska världsstjärnan brukar ta med ett stycke av det svenska bandets 90-talshit “Lovefool” i sin egen låt “Feathers” när hon spelar live.
Internationellt konstaterar Tiktok att året var en “brat summer”. Artisten Charli XCX, vars senaste album heter “Brat”, använde sociala medier för att nå en stor publik – inte minst genom den ikoniska “äppeldansen”, som fick hela 13,6 miljoner visningar.